17 Kasım 2010 Çarşamba

Google' dan Yeni İşletim Sistemi

( google chrome OS )
Searching marketing ile adını listelerin ilk sırasına taşıyan arama motoru google, artık farklı sektörlere yönelerek pastadaki payını artırmayı hedefliyor.

www.bilisimhaber.com sitesinde yayınlanan habere göre bir süredir google mühendislerinin üzerinde çalıştığı öne sürülen Chrome OS işletim sistemi bu yılın sonuna doğru piyasaya çıkıyor.

Esasında Google tarafından tasarlanan SMARTBOOK markalı dizüstü bilgisayarla beraber piyasaya sürülmesi beklenen yeni işletim sistemi, microsoft windows işletim sisteminden çok farklı özellikllere sahip olacağı iddia ediliyor.

HP ve Acer firmalarının bu yılın aralık ayında chrome OS işletim sistemine sahip makinalar üreteceği, ASUS firmasının ise pazarı takip ederek ürünün satış tirajına göre karar vereceği bildirildi.

Google un büyük yankı uyandıran bu ürününü merakla bekliyoruz.......

0 yorum:

Yorum Gönder