2 Kasım 2010 Salı

Affiliate İle Zenginliğe Adım Adım !

Affiliate Marketing
Bu yazıyı okuduktan sonra hayatınızı değiştirecek fırsata ne kadar yakın olduğunuzu farkedeceksiniz, garanti edebilirim. Her şeyin ücretsiz olduğu, dünyada en çok kazandıran sistemle tanışınca siz de şaşıracaksınız !

Bundan bir hafta kadar önce  en samimi arkadaşlarımdan bir tanesi gelip anket doldurarak, dosya indirerek, reklamları tıklayarak para kazanabileceğimizden, sadece aradığımız kelimeyi bulmaya yaradığını düşündüğümüz google' ın sadece bu işe yaramadığını, google' un ürünleri sayesinde çok zengin olabileceğimizden, adsense' den, bloglardan, affiliate den bahsetmeye başladı. O kadar çok şey anlatmıştı ki kafam allak bullak olmuştu. Söylediklerine inanmak çok güçtü. Hayatımda hiç duymadığım şeyler hakkında konuşuyordu. O zaman elimizin altında internet bile yoktu. İnternete, genellikle e-maillerime bakmak, gündemdeki haberleri takip etmek için internet kafede o da üç dört günde bir olmak kaydıyle girerdim. Açıkçası internetin pek yararlı bir şey olduğunu bile düşünmezdim. Bana bunları anlatan arkadaşım da aynı durumdaydı. Bir ay önce cep telefonundan interneti kullanmaya başlamış, rastgele dolaşırken böyle bir fırsatla karşılaşmıştı.

Tuşlarının yarısı kopartılmış olan emektar laptopumla - küçük kardeşim sağolsun (!) - bu işe yoğunlaşmaya başladık ve TEOBOOK' la (tıkla-incele) tanıştık. Bu süreçte piyasada bu işle alakalı yazılmış çizilmiş bir çok eğitim arasında, daha samimi ve gerçekçi görünüyordu. Kitabı incelediğimizde, gerçekten de tek kuruş bile harcamadan para kazanılabileceğini gördük. Gördüğünüz gibi; internetin 'i' sinden anlamayan ben, kendi blogumu oluşturdum; hatta web tasarlayacak düzeye geldim. Bütün bunlar sadece bir hafta içinde oldu.

Evet arkadaşlar yanlış duymadınız. Çok kısa bir sürede Teoman Bey' in pratik teknikleriyle siz de hayallerinize kavuşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder