19 Kasım 2010 Cuma

Blog Yazarak İnternetten Para Kazanma

İnternetten para kazanmak istiyorsanız bunun bir çok yolu vardır. Blog yazmak bunlardan sadece bir tanesidir.. Esasında blog yazmak, blogunuza ziyaretçi trafiği çekmek, blogunuzun tanıtımını yapmak ve arama motorlarında üst sıralarda indekslenmesini sağlamak sayfalarca anlatılması gereken başlıca konulardır. Çünkü internetten para kazanmak isteyen herkesin günlük olarak  yapması gereken bir eylemdir blog yazmak. Eğer ben üşengecim, ben öyle hergün blogumu güncelleyemem, hergün makale giremem diyorsanız blog yazarak para kazanmanız biraz zor olabilir. Çünkü artık arama motorları, indeksleme yaparken güncelliği ön planda tutuyor. Bunun için azimli olmanız ve hergün blogunuza makale ekleyerek başladığınız bu işe dört elle sarılmanız gerekiyor. Büyük umutlarla yazılmaya başlanılmış ve yarım bırakıldığı için heba olan sayısız blog var.

Şimdi şöyle dediğinizi duyar gibi oluyorum. '' Ben internetle haşır neşir değilim. Programlama biligim yok. Nasıl yapacağım bunu ? '' Eğer böyle iseniz   [ ben 1 ay kadar öncesine kadar böyleydim : ) ] size teobook ' u almanızı tavsiye ederim. Hiç bir şey bilmezken bir ay kadar gibi bir sürede kendime ait blogumu geliştirdim. Ve ürün pazarlamaya başladım.

Blog yazmayı, en azından bunu denemeyi size şiddetle tavsiye ediyorum. Bunun faydasını göreceksiniz. İlk etapta para kazanmasanız bile yazmanın verdiği tatlı duyguyu tadacaksınız ! Gerisi zaten gelecektir. Sonraki yazılarımda nasıl blog yazarak internetten para kazanılır ? bunun detaylarından söz edeceğim.

''Ben internetin i sini bile bilmem, nasıl olacak bu? '' diyorsanız şu videoyu izlemenizi öneririm. Bu video 90 saniyede nasıl blog oluşturulacağını anlatıyor.



90 saniyede blog oluşturma | izlesene.com

1 yorum:

İnternet Teknikleri dedi ki...

Hepinize tavsiye ederim. Basit olmasına rağmen profesyonel bloglar oluşturabilirsiniz. Bende bu sistemle oluşturdum ve şu an son derece iyi durumda. Hepinizi beklerim. http://parakazanmakblog.blogspot.com

Yorum Gönder