12 Aralık 2010 Pazar

Sosyal Sitelerden Kazanma Kitabı ÜCRETSİZ!!!


Saatlerce boşa vakit harcadığınız sitelerden para kazanmaya ne dersiniz?

Tabiki sadece facebook değil bir çok site var bu şekilde para kazandıran

Sistem biraz netwörk gibi çalışıyor, biraz virüssel pazarlama gibi çalışıyor, birazda kendi taktiklerinden yola çıkarak izlemeniz gereken yolu çiziyor size

Size verilen linkleri elinizden geldiğince yayıyorsunuz ve referanslarınızla üye sayınızı artırıyorsunuz, söylendiğine göre üye başı iyi ödemeler yapılıyormuş, daha fazlasını indirince görürsünüz artık, hadi kolay gelsin.





HEDİYE KİTABINIZI BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ

5 yorum:

carbon_dogan dedi ki...

indirilen kitap facebooktan para rehbri kitabı değil artı bu kitap bizde zaten vardı ..insanları kandırmaktan ne zevk alıyorsunuz anlamış değilim, hiç bilmeyenler için kitabı yaza güzel yazmış ta facebookla alakası yok..sizin hiç akrabanız fln yok mu, tanımadığınız insanlardan laf(!) yer diye korkmuyormusunuz. anlayana bu kadar yeter...anlamayana ne desen az ..sen şimdi burdan bi kitap satsan ben iş yapıyorum affiliate yapıyorum adamım diye gezceksin öylemi? yazık yazık..

carbon_dogan dedi ki...

onaylamayacağını da biliyorum ...onaylayacak kadar ad..olsaydın bu başlkığın burda işi olmazdı

İLKNUR TANYEL dedi ki...

iyi fikirmiş.. verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
kolay gelsin..
http://yolumuzislam.blogspot.com/

OnlineParaBas dedi ki...

BU YORUMU ÖZELLİKLE YAYIMLIYORUM ARKADAŞLAR

Carbon Doğan arkadaşımızın başına kış güneşimi geçmiş ne olmuş anlamadım ama onca densizlik yaptıktan sonra birde ONAYLAMAYACAĞINI BİLİYORUM demiş çok bilmiş arkadaşımız, aslında doğruda demiş herkez özgürce eleştirisini yapabilir, biyere kaçtığımız yok ama insanların kafasını bulandırmamak için bu derece düşüklerinde yorumunu onaylamamak en iyisi, yani benim gibi admini biraz zor bulursun.

GELELİM KONUYA

1: Kitap facebooktan para rehberi değil demiş, yazıyı okumadan BAŞLIĞINI OKU BARİ kitap (Sosyal Sitelerden Kazanma Kitabı)

2: Kitabı satsan adamım diye gezeceksin diyor, arkadaşım onuda başlığın içine koyduk koskoca ÜCRETSİZ yazdık, sana daha ne diyelim, adam diye gezmek için kitap satmıyoruz biz, HEDİYE EDİYORUZ ayrıca dünkü çocuk bilir Hotfile'yi gir indir

3:Bende zaten vardı diyor!!! Arızamısın dostum, sende varsa işine bak, olmayan faydalansın, tohumuna para vermiyolar ya, sanki para verip almış şu siteme bak, biyerlerden kazık yiyiptemi geldin karşıma

4: Akraban, eşin, dostun yokmu, kimseden utanmıyormusun diyor!!! Ne utanılacak bişey yaptım nede senin gibi kendi kendimi DUMUR ettim çok şükür

5: Onaylayacak kadar adam olsaydın falan demene gerek yok hiç gaza gelemem sedece biraz dobrayımdır o kadar, yorumu onaylamamın tek nedeni insanların görmeleri içindi, onca emek verilerek hazırlanan ne hizmetler var böyle haddini bilmezler yüzünden bi saniyede rezil rüsva edilen, iyiki parayla bişey satmıyoruz
Allah hocalarımızın yardımcısı olsun

6: HERKEZ ÇEKİNMEDEN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİ YAZABİLİR ARKADAŞLAR
SADECE OKURKEN (GÖZÜNÜZLE) OKUYUN YETER. Bir harf çok şeyi değiştiriyorda, o yüzden...

İLKNUR TANYEL dedi ki...

Arkadaş resme aldanmış galiba, o resim oraya simge olarak koyulmuş olamazmı? Hepimiz blog yazıyoruz, en uygun resim neyse onu koyuyoruz, resme baktığı kadar yazının başlığınada bakması gerekirmiş bence ama herşey yanlış anlama değil basbaya karalama kampanyası gibi, bende okudum hiç böyle şeyler gelmedi aklıma, üstelik para pul isteyende yok işine gelen indirir gelmeyen indirmez

Carbon Doğan arkadaşın yorumu çok kırıcı ve aşşağılayıcı olmuş
Yiğit beyin tepkisini normal karşılıyorum
Kim olsa aynısını yapardı bence

http://yolumuzislam.blogspot.com/

Yorum Gönder