31 Ocak 2011 Pazartesi

Hazır Websıte 25tl


HAZIR WEBSITE PAKETİ
Geçenlerde websıte kurma rehberi eğitim setini tanıtmıştım, (tıkla oku) fakat hiç bilgisayar bilgisi olmayan arkadaşlar bundan faydalanamadılar, son derece anlaşılırda olsa tabiki biraz alt yapı gerekli websıte kurmak için
SIFIR BİLGİ İLE WEBSITEN OLSUN
 
Sıfır bilgisi olanlarıda es geçmiş olmamak için bulduğum bu  alternatifi vakit kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim

Her keze göre paket seçenekleri mevcut, 25tlye bile websıte sahibi olabilirsiniz, yeni başlayanlar için fazlasıyla iyi bir başlangıç olduğunu  düşünüyorum (tıkla incele)
SAĞLAM  BONUS

Hazır site hosting paketlerinden herhangi birini satın alarak 
“7 Adımda Hazır Site Tasarımı” isimli e-kitabada sahip olmuş olacaksınız

Bu tasarım kitabı sayesinde site kurulumunuda öğrenebileceksiniz
TÜM PAKETLERDE %10 İNDİRİM..!
 
Site takipçilerine uyguladığım Nakit Bonus Kampanyasından haberiniz vardır, çok ucuz olduğu için bu ürüne indirim uygulamayı düşünmüyordum açıkçası, ancak paketleri inceledim ve fiyatların 25-100 tl arasında değiştiğini gördüm ve %10 oranında indirim uygulamaya karar verdim

Geç kalmış olmamak için, Hemen harekete geçin
Bu kadar ucuzunu, hediyelisini ve indirimlisini bulmanız mümkün değil…!


0 yorum:

Yorum Gönder