16 Ocak 2011 Pazar

Bomba Gibi İndirim Kampanyası

Bu Kampanyanın Sonu Yok
Bir süredir bedavalara yoğunlaşmıştım, bunları hediyeler sayfasında toplu halde bulabilirsiniz, ileriki günlerde yine eklemeye devam edeceğim ancak bikaç haftamı dikkatimi çeken bir soruna ayırmaya karar verdim, sanal mağaza ve sitelerde satılan eğitim setlerinden kozmetiğe kadar yüzlerce ürünü almak isteyipte pahalı olduğunu düşünerek almaktan vazgeçen arkadaşlar olduğunu farkettim, sizde bunlardan biriyseniz indirim niteliğinde, 50 tl ye varan Bonus Kampanyasını şu an itibariyle başlatmış bulunmaktayım, açılışı dün gece Hazır Yemek Tarifleri Sitesi’ne 30tl nakit bonus vererek yaptım ve her gece yarısında güncellenmek üzere kampanyaları sıraladım, yarında 20 tl bonusla Teobook geliyor, birçoğunuzun katılmak istediğini biliyorum, fiyatı 49$ ama burada olduğunuz için siz 20 tl ucuza sahip olacaksınız, bunlara toplu olarak Bonuslar sayfasından ulaşabilirsiniz, Bonus kampanyasından sadece site takipçileri, benimle irtibata geçerek faydalanabilecekler
BU SİTEDE OLMAYAN ÜRÜNLERİDE UCUZA AL
Bu sitede olmayan ürünlerdende Nakit Bonus kazanabilirsiniz, almaya karar verdiğiniz ürünü bana bildirin, bende size ne kadar nakit bonus kazanacağınızı bildiriyim, hesabınıza uyarsa irtibata geçer ve tüm ürünlere piyasa fiyatından daha ucuza sahip olursunuz
ALMAYA KARAR VER, GEL BANA HABER VER
Takipte kalın ve iyi değerlendirin, her ne alacaksanız daha ucuza alın

NASIL İRTİBATA GEÇECEKSİNİZ?

yorum yazarak: www.ramazantanyel.com
mail:  rtanyel@hotmail.com
Facebook: Ramazan Tanyel (daha hızlı olur)
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001889497069

2 yorum:

Nermin Ay dedi ki...

hımm gerçekten etkileyici bir bonuslar silsilesi gibi görünüyor :) yararlanmak için iyi bir fırsat. internet girişimcileri elini çabuk tutmalılar o halde.
ama toplu bonuslar sayfasından görebilirisniz yazmışsın ben öyle bir sekme göremedim ben mi gözden kaçırdım acaba?

OnlineParaBas dedi ki...

Hatırlattığınız için teşekkür ederim, eklediğimi sanıyordum unutmuşum, şimdi ekledim, alttaki linkten ulaşabilirsiniz

http://onlineparabas.blogspot.com/p/frsatlar.html

Yorum Gönder