14 Şubat 2011 Pazartesi

Nasıl Başlanır


Netten para kazanmaya başlayanların neredeyse tamamı internette karşısına çıkan reklam, banner, veya üyelik amaçlı tanıtım yazılarına tıklayarak başlamışlardır, büyük ihtimal sizde biyerlerden görüp tıklayarak kendinizi burada buldunuz, bu normal ancak benim herhangi bir yerde karşıma çıkmadı, kimsede tavsiye etmedi, ben adeta hissettim, ama varsayımla değil, inanarak!!!  'Mutlaka bir yolu vardır ve ben onu bulucam' dedim 'Nasıl olcak' dediler 'Bilmiyorum ama internette büyük bir potansiyel olduğu kesinse, bundan kazanç sağlamakta kesindir' diyerek araştırmalara başladım, bu noktada bir imtiyaz daha gösterdim ve çoğunluğun düştüğü hataya düşmedim (çok şükür) 'tıkla kazan, reklam izle kazan, mail oku kazan, anket doldur kazan' vs. gibi, çalışana değilde sistemi kurana kazandıran oyalamaca tucaklarına av olmadım

EN SAĞLAM KAZANÇ AFFİLİATE VE ADSENSE

Analizlerimin sonucunda affiliate yapmam gerektiğini ancak diğer affiliater'lar gibi ve her gün cepten reklam parası ödememek için bir ücretsiz blog veya profesyönel siteye sahip olmam gerektiğini ve bu sayede bir yandan affiliate yaparken bir yandanda adsense'dende kazanabileceğimi anladım, bu şekilde reklam parasıda ödemeden sıfır risk ile kazanılacağını anladım ve şu an o sistem üzerinde tıkır tıkır işleyen kurulu bir düzenim var, her akşam eve geldiğimde ilk işim kazanç ekranımı kontrol etmek oluyor, sizinde böyle bir hayaliniz varsa ve nereden başlayacağınıza karar veremiyorsanız işte en sağlam klavuzunuz, bu sistemi Teobook'tan (tıkla incele) iyi uygulayan bir eğitim platformuna şahsen rastlamadım, zaten projenin mimarı Teobook (tıkla indir) yazarının ta kendisi, saygıdeğer hocamız Teoman Arslan'dır...

0 yorum:

Yorum Gönder